Kuumailmapallo on ylivertainen imagomainonnan mediaväline

Tutkimuksen mukaan 97% ihmisistä kokee positiivisen elämyksen nähdessään taivaalla lentävän kuumailmapallon. Elämys yhdistetään luonnollisesti myös pallon kyljessä mainostavaan yritykseen tai tuotemerkkiin. Taajaman yli lennettäessä kivitalon kokoisen pallon näkee tutkitusti keskimäärin 20% paikkakunnan asukkaista. Kuumailmapallot ovat ainoita mainosvälineitä, joista otetaan kuvia. Pallo kiinnostaa myös muuta mediaa ja yksitiysten henkilöiden ottamat kuvat jäävät elämään kuva-albumeihin.

Kuumailmapallo toimii erinomaisena vetonaulana ja tunnelmankohottajana erilaisissa tapahtumissa. Olipa kyseessä tuotteen lanseeraus tai messut, paikalle pystytetty pallo nostaa yrityksen tai tuotteen vaikuttavuuden ja huomioarvon heti toiseen potenssiin.

Kysy lisää mainosmahdollisuuksista:
Olli Muhonen
olli (at) moments.fi
040-5088800

kuumailmapallo